Pompoen - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Pompoen - Reisverslag uit Bend, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Pompoen

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

12 Oktober 2017 | Verenigde Staten, Bend

Er komt een super coole dude binnen in de woonkamer. Hij vertelt dat hij naar het leger gaat en hier is voor t pomcun Carven. Ik schiet in d lach en vraag: heb j al een pompoen gekocht? Ja, hij was 5 dollar, zegt hij serieus. Een andere jongen komt erbij zitten en zegt dat zijn pompoen een verlepte kant heeft. De enthousiaste eigenaar van het hostel besluit dat het pompoen Carven op d grond in d woonkamer gaat plaats vinden. Great! Er worden kleden neergelegd, messen en lepels uitgedeeld. Mannen beginnen driftig een tekening op hun pompoen t tekenen. Ik kan mijn lachen niet inhouden. Gebeurt dit echt? Toen k de aankondiging op de muur zag toen we net binnen kwamen dacht ik nog, daar zullen wel alleen dames aan meedoen. NOT.. het is dus very HOT onder d mannen. Ook wordt de disney film crismasnight aangezet. Echt wat een topplaatje! ( Zie foto)
Vandaag ben ik met Joël én caysey naar bend gereden. Mijn eerste meerijders!! Alle weer typen kwamen langs.. weer ook sneeuw :) en de aankomende dagen ziet het r ook zo uit. :( Maar goed uiteindelijk zal ik d evenaar bereiken! Ook is hun vriend Tom die de pct heeft gelopen aangesloten in bend. Hij heeft in 5 maand van d grens van Mexico naar d grens van Canada gelopen. En ik ben juist nu dat boek aan t lezen.. super grappig. (En heb film gezien) We hebben een kamer met zijn vieren geboekt. Lekker goedkoop. Ze komen trouwens allemaal uit Hobert Tasmanië. Have been there! :)
We besloten t gaan voor pasta dus bij de plaatselijke supermarkt ingeslagen. Echter eenmaal bij d kassa vroeg d jongen aan mij: 21? Ik huh? 21? Hè again: 21? Dus joe kwam tussen beide en zei dat ik uit the Netherlands kwam en niet wist dat ik mijn legitimatie moest laten zien bij het kopen van een fles wijn. Dus hij: the netherlands? Ik: Yeah Holland, You know in Europe? No dat was echt te moeilijk voor deze doodgewone kassa jongen: i don’t know were that is, i'm from Oregon. En hij gaf me de wijn maar gewoon mee. Totaal niet bij nagedacht dat ik ook wijn bij d boodschappen had gedaan en je daar dus j legitimatie voor moest laten zien.
Terwijl ik gister door het regenachtige Portland liep, zag ik ineens een shot van wie is d mol!! Dus voor d trouwe volgers van widm… welke foto is dat?

  • 12 Oktober 2017 - 08:34

    Martine Bos-Horstink:

    Ja, eitje: de boekenwinkel natuurlijk! Leuk!
    #WIDM2017

  • 12 Oktober 2017 - 08:35

    Patsy:

    Hai Mieke, toffe foto van de food-carts in Portland! Volgens mij is dit down-town .... ben je nog aan de andere kant van de rivier geweest? Enjoy, Oregon is erg mooi. Ben benieuwd naar je verdere reisverhalen.
    X Patsy

  • 12 Oktober 2017 - 08:59

    Ivonne:

    Haha.... Mannen toch kleine jongens. Ik vind dat echt grappig. Mooi ook zeg daar! Leuk, meerijders, gezellig! Hoe leuk om de mol shot te zien.... ik kijk niet

  • 12 Oktober 2017 - 10:54

    Ester:

    Bijzonder de mannen en hun pompoenen...(-:
    echt heel mooi de foto's en dat je de herfst en de winter zo vlak achter elkaar tegenkomt!
    ....ik ben een onoplettende WIDM kijker vrees ik...maar gelukkig is Martine wel scherp!

    veel plz
    x



  • 12 Oktober 2017 - 19:30

    Cas En Sanne:

    Dag juf Mieke, wat een mooie foto's!
    Ik mis jouw een beetje...
    Heel veel plezier nog en doe voorzichtig!
    Groetjes Cas

  • 15 Oktober 2017 - 17:14

    Lyda:

    Leuk om de mannen bezig te zien. Herfstkleuren en heerlijk al sneeuw

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bend

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 52357

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: