Ketisnat - Reisverslag uit Beavercreek, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Ketisnat - Reisverslag uit Beavercreek, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Ketisnat

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

28 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Beavercreek

Ik kijk naar d vloer en zie dat t vrijdag is. O o nog 2 nachtjes en dan is het loveboat avontuur alweer afgelopen. Nog niet aan denken. Nu nog even genieten. Vandaag waren we in ketnichan. Waar het volgens d lonley planet alleen maar regent. Ik heb me wel voor genomen om in iig in weer actie te komen na een dagje juneau cityseeing. Het liefst kajakken want dat schijnt erg mooi te zijn. Bij d rij voor de crepes en wafels kom ik chelsie tegen. Op zich is het niet moeilijk d mensen onder d 40 te herkennen. Dus we kletsen wat. Ze wilde ook graag kajakken en had mensen ontmoet die buiten om de tours die op d boot worden aangeboden iets gevonden waar j kajaks kunt huren. Dus ik vraag of k mee kan. Natuurlijk. Dus we spreken om half 11 in d pool af. Daar aangekomen zien de anderen het niet zo zitten aangezien het met bakken uit d hemel komt. Op zich hebben ze een punt. Ik besluit aan te sluiten bij Chelsea en haar mom. Ook gingen hun roomstateburen uit Hawai mee. We hebben d free stadsbus genomen naar het totempalen museum. Daarna heb k ze overgehaald de rainforrest trail te gaan hiken. Om daar te komen moesten we 20 minuten lopen. Bij d liberary (waar een lekker haardvuur thema brandde binnen) haakten t koppel uit hawai alweer af. Te veel lopen, vonden ze. Dus Chelsea, moeder en ik vervolgden onze weg. Al met al was t een verfrissende wandeling. De rainforrest forrest was echt een RAINforrest. Alleen dacht ik altijd dat het er warm zou zijn  not! Dan maar lekker opwarmen in t bubbelbad 
Als ik mijn hut inkom ligt er weer een geweldige creatie gemaakt van een handdoek. Ik ga toch eens een workshop handdoek vouwen bijwonen van mijn Filipijnse crewlid. Er zitten zelfs oogjes op!
Ook ligt er een brief met instructies welke groep je bent en wanneer j aan d beurt bent om de boot af t gaan. Natuurlijk moeten we ook zo’n Canadees formulier invullen waar een woord opstaat ( nu alweer vergeten)dat ik niet ken. Geen wivi dus maar bij d front office mensen vragen wat t is. De Duitse jongen vertelde dat ik daar dus d naam van het schip in moet vullen. En verder denk hij dat ik dus wel een eta nodig heb. De mevrouw bij d Canadese ambassade in Nederland zei van niet… maar toen was ik nog in de veronderstelling dat ik met de bus de grens zou passeren… niet met de boot. Hmmmm… dat wordt weer spannend :)

  • 28 Augustus 2017 - 15:19

    Gemma:

    Hey Mieke,
    Wat leuk om steeds je verslagen te lezen. Volgens mij ga je als een speer en ontmoet je veel mensen. Super!! Veel geluk verder en ik blijf op de hoogte.
    Groetjes Gemma

  • 28 Augustus 2017 - 18:18

    Sandra :

    Geweldige verhalen. Super actie in het bubbelbad. Lachen om je eigen stunt. Geniet er van. Knuffel uit Deventer

  • 28 Augustus 2017 - 21:35

    Bernadet:

    Hoi Mieke je mist mijn reactie op je mooie en interessante verhalen. Bij deze dan. Ik vind het heel erg leuk hoe je jouw ervaringen verwoord en geniet volop mee met je reis. Ik had dus echt niet verwacht dat jij een gedeelte van je trektocht met zo'n luxe cruise zou maken. Wel super leuk en heerlijk relaxed na al die ontberingen in Alaska. Ik wens je een hele fijne tijd in Canada vanuit Vancouver! Houd ons gezellig op de hoogte

  • 29 Augustus 2017 - 04:06

    Marloes:

    Hey Mieke,
    Wat fijn om zo vaak over je avonturen te kunnen lezen! Ik lees ze altijd met een glimlach :-)
    Enjoy! X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beavercreek

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 403
Totaal aantal bezoekers 52648

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: