Ja, ja HET gaat gebeuren! - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Ja, ja HET gaat gebeuren! - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Ja, ja HET gaat gebeuren!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

04 Juni 2017 | Nederland, Zelhem

Nog 63 dagen en dan zit ik in het vliegtuig naar Fairbanks Alaska. :) ZIN IN! De voorbereidingen zijn in volle gang (al ligt het ook af en toe even stil hoor).
Vanaf deze week voelt het iig wel heel echt aangezien ik HOME-loos ben geworden dus kan mooi vast wennen aan het feit. ;) Ik wilde even kijken of dit onderdeel ook werkt zodat als je het leuk vindt jullie me een beetje kunnen volgen!

  • 04 Juni 2017 - 21:01

    Jose:

    hee Miek,
    wat super leuk dat je nu al bent gestart met je reisverslag, kom ik ook vast in de stemming:)
    Heel veel succes met alle voorbereidingen!

  • 04 Juni 2017 - 21:30

    Ester:

    Miek wat tof dat je reisblog al in de lucht is kan ik.ook vast een
    beetje wennen!
    Ik ga je avonturen op de voet volgen natuurlijk!
    X

  • 04 Juni 2017 - 21:39

    Mirthe:

    Supergaaf!!! Ik ga je sowieso volgen.. veel plezier met je voorbereidingen Xx

  • 05 Juni 2017 - 00:17

    Ivonne​:

    Dat gaat snel..... Voor dat jij het weet (en wij ook) gaat je avontuur echt van start! Superleuk

  • 05 Juni 2017 - 09:29

    Trudy:

    Leuk, leuk, leuk!!! Ik ga jouw verhalen ook zeker volgen! Super spannend allemaal en ook zo gaaf :)
    Lekker aftellen nu. X

  • 05 Juni 2017 - 14:05

    Christien Mollink:

    Hoi Mieke,

    Spannenddd.. Komt nu wel echt dichtbij.
    Als jij Fairbanks noemt, denk ik meteen aan de film Into THE Wild. Maar jouw film/ ervaring heeft natuurlijk een betere afloop . Zo mooi en stoer dat je dit gaat doen

  • 06 Juni 2017 - 10:08

    Gonny:

    Wat bijzonder om weer bij je ouders te wonen en dan nog zo'n onvergetelijke reis in het vooruitzicht; geniet er met volle teugen van!

  • 06 Juni 2017 - 17:08

    Bert Poelman:

    Hoi Mieke , wat een mooie uitdaging , voor hoe lang ga je ?

  • 06 Juni 2017 - 18:08

    Martine:

    Tof girl or should I say chica!
    De eerste stappen zijn gezet.
    Maak er een mooi jaar van.

  • 07 Juni 2017 - 11:51

    Pap:

    Ja, het komt steeds dichter bij.
    Wij kunnen deze twee maanden samen nog genieten.
    Op naar 6 Aug.

  • 08 Juni 2017 - 18:32

    Marleen:

    Wat een gaaf vooruitzicht! Geniet alvast van de voorbereidingen! En ik ga je volgen! Xxx

  • 09 Juli 2017 - 10:10

    Wendy:

    Hoi (juf) Mieke,

    Wat gaaf dat je al een reisblog hebt. We gaan je volgen. Super leuk dat je je droom gaat najagen

  • 22 Juli 2017 - 18:43

    Ilona:

    Hey Mieke,

    Druk met de laatste voorbereidingen?
    Spannend hoor, komt nu erg dichtbij hè?!
    Succes nog even met de laatste voorbereidingen!

    Liefs Ilona

  • 27 Juli 2017 - 22:16

    Marlies:

    He Mieke,
    Het schooljaar zit erop dus nu lekker alle tijd om je voor te bereiden op deze fantastische reis. Wat ontzettend leuk dat wij jou kunnen gaan volgen gedurende deze trip. Ik ga je ook in de gaten houden hoor; ben zo benieuwd naar alle belevenissen en indrukken die je mee gaat maken... Alvast veel (voorbereidings-)plezier!
    Groetjes Marlies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zelhem

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 717
Totaal aantal bezoekers 52660

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: