Gele steen - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Gele steen - Reisverslag uit Yellowstone, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Gele steen

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

13 September 2017 | Verenigde Staten, Yellowstone

Jahoor sta ik in d file! Iedereen gaat natuurlijk via de west uitgang Yellowstone verlaten. Ik hoop maar dat Rob en patries ook in d file staan en niet achterlijk lang om mij moeten wachten. Ik doe over 2km een half uur en moet nog 15km. Ik was juist teruggaan rijden omdat ik mijn ogen niet meer open kon houden. Te moe. Dan hoop ik wel dat ik voor 7 uur bij het hostel ben. Ik bedenk me ineens dat ik d MP4 speler misschien wel kan aansluiten op mijn radio( heel leuk die countrymuziek hoor… maar na 5 dagen heb ik wel zin in iets anders) warempel het lukt ook nog. Ik zit net hardop nobody's wife mee t blèren zie ik aan d linkerkant vd weg een donker gevaarte staan. Het is potverdorie een bizon!! Ik ben weer klaarwakker. Wauw!! Wat een oerbeest. Op het moment dat ik langsrij, begint hij natuurlijk net te zeiken. Heb k weer. Maar ik heb wel een bizon gezien  als k verder rij zie k ook nog een paar Deers. Tof!
Uiteindelijk half 7 terug want r was helemaal geen file. Dat kwam door die bizon. Dus daarna kon k gewoon doorrijden. Schijnbaar heb ik een private room geboekt! Joepie! Het is hier heel mooi. Alles is van hout en overal hangen dode dieren. Ik word er iig blij van! Lekker knus en oud maar heel schoon! In d kamer beneden zitten ook Nederlanders… ik hoor ze zeggen: verschikkelijk!
En nu wachten op t apje van patries. Jaaah ik ga ze ontmoeten!! Super leuk!! Vandaag dus niet gelukt maar zij kwamen van onder en ik van west. Dus de kans dat we elkaar in zo’n groot park tegenkomen is nihil. En het bereik was r dus ook niet! Maar morgen ga k de hele dag met ze op pad en straks hapje eten als zij ook uit die zogenaamde files zijn.

Gister was ik in ketchem. Het ski walahhalla van de Jaren 60. Hippie style. Het was natuurlijk off seeson. Dus ik sliep met een 60 jarige man op d kamer (met8bedden) die wel 20 keer heeft verteld dat hij van binnen zich nog steeds 20 voelde. Veel bla bla. Had hij. Toen ik vanmorgen stond te tanken en van hem af dacht te zijn. Stond hij daar opeens ook t tanken (we hadden net goodbye gezegd) komt hij daar met foto’s aanzetten die ik echt nog even moet bekijken voor ik ga. Dus tijdens het ramenlappen vd car laat hij een foto zien van zichzelf op een Harley die in een kalender heeft gestaan. Een met Harley en Ameriaanse vlag en 1 met zijn vrouw. Oké ze zijn best stoer.
Eenmaal in d auto vind k hem vooral erg zielig. He had IT all. En nu heeft hij niks meer en kan hij alleen vertellen wat hij allemaal had en deed en kocht en … ik hoop dat hij uiteindelijk ook beseft. Dat het niet gaat om wat je allemaal hebt of niet hebt, maar vooral om wie je bent.

  • 13 September 2017 - 06:29

    Saskia :

    Hahahaha Mieke, wat een hoed verhaal weer zeg! Veel plezier!
    Groet, Saskia

  • 13 September 2017 - 06:30

    Saskia:

    Eh goed dus, niet hoed....

  • 14 September 2017 - 15:31

    Linda:

    Je wordt dus blij van hangende dode dieren....hmmmm da's wel bijzonder haha! Zoooo leuk dat je Rob en Patries hebt gezien! Ik weet uit ervaring dat je daar prima een borrel mee kunt drinken aan de andere kant vd wereld! ;) Veel plezier saam! X Lin

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Yellowstone

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 482
Totaal aantal bezoekers 52334

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: