Go Santa! - Reisverslag uit Slaterville, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Go Santa! - Reisverslag uit Slaterville, Verenigde Staten van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Go Santa!

Blijf op de hoogte en volg Mieke

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Slaterville

Ja Patsy! Die verdomde sticker! Maar het is gelukt! En hoe!
Vandaag zat ik bij a big mama in de bus. Ze reed de rammelende bus maar het weerhield haar er niet van om haar levensverhaal er doorheen te schreeuwen. Ik zat halverwege de bus en zei net yes waar ik no moest zeggen en andersom. Echt hilarisch was het. Ondertussen pikte ze wat mannen met mountainbikes op die heel handig hun fiets in het fietsenrek die vooraan d bus zat, zetten. Ik werd in the North Pole gedropt. Op zich leek me dat een mooie plek voor de sticker. Dat daar ook het Santa Clause house staat, is een leuke bijkomstigheid en lekker fout.;)
Na de plek verkend te hebben, gekeken in het veel te kitscherige huis, de rendieren eten heb gegeven, naar Santa heb staan staren die er n.m.i. angstaanjagend uitzag, geconstateerde ik dat er te veel mensen rondliepen (ik ben echt een scheiterd wdb) Ik moest het gebied uitbreiden en ben via een geheime brug de bossen in gestruind. Daar stuitte ik op een uitgestorven maar prachtig wandelpad achterlangs het huis. En nu is dan echt de markering van het begin van de reis geplakt. Zie foto!

Darlene..Darlene..Darlene! Ze was er niet! Ze heeft me nog wel gemaild en haar excuus aangeboden. Maar desalniettemin heb ik het plan voor d komende dagen klaar en ga ik even v/d radar. Ik vertrek morgenvroeg met de trein naar Denali NP. Daar heb ik 2 overnachtingen in een cabin en ga ik hopelijk beren spotten, mount MC Kinley en niet t vergeten... de Into the wild bus bekijken! En lekker veel wandelen! Ff fysieke beweging! :)

Bye bye!
Het weer: it's very hot (volgens pho) droog en blauw. Ik ben benieuwd naar d komende dagen..
En bij jullie?

P.S. wie zie je nog meer op de foto?

  • 09 Augustus 2017 - 06:57

    Linda:

    Jaaaaaa, mooie plek voor de sticker Miek! Alhoewel op Santa zelf ook wel cool was geweest

  • 09 Augustus 2017 - 09:55

    Jasper:

    Yes, de sticker!!!!!

  • 09 Augustus 2017 - 10:36

    Ivonne:

    Jaaaa je begint echt al de ervaren reiziger uit te hangen met bijbehorende mieke-acties! Superleuk! Heb het goed! X

  • 09 Augustus 2017 - 13:12

    Lyda:

    Spannend allemaal. Veel plezier bij het wandelen.
    We blijven je volgen

  • 09 Augustus 2017 - 22:11

    Trudy:

    Ook vanuit Oostenrijk volg ik je fantastische belevingen. Heerlijk bezig meid! Ook ik geniet met je mee via deze weg hoor. :) Beetje jammer van Darlene, maar zoals gewoonlijk red jij je wel. Genieten!!!

  • 12 Augustus 2017 - 21:13

    Christien:

    He Mieke,
    Een mooi begin van jouw reis. Wat gaaf dat jij echt Into the Wild bent! Ik wens je een mooi avontuur maar wel met een betere afloop natuurlijk! XX

  • 13 Augustus 2017 - 11:53

    Paulien:

    heeeeeeeeeeeeeeee Mieke,

    Heb je nu ook eindelijk gevonden op de site. Loop weer berichten achter las ik . Maar goed, beter laat dan nooit instappen. Leuk om te lezen, ik leef met je mee. Liefs en veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Slaterville

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 521
Totaal aantal bezoekers 52510

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: