Goad goan! - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu Goad goan! - Reisverslag uit Zelhem, Nederland van Mieke sprenkelder - WaarBenJij.nu

Goad goan!

Door: Mieke

Blijf op de hoogte en volg Mieke

02 Augustus 2017 | Nederland, Zelhem

Vandaag reed ik binnendoor naar Heino om nog 1 keer met de meisjes gezellig te lunchen. Die weg had ik 6 jaar lang gereden maar vandaag viel een bord langs de weg op: Goad goan! Dat zegt alles wel.
Op dat punt ben ik nu wel beland. De afgelopen weken leefde ik van afsluiting naar afsluiting. Eerst mijn huis uit en daarna voor t laatst bij de volley, de fysio, de kids&ouders, collega's en afgelopen weekend familie en vrienden. Mijn gezellige, tijdelijk logeeradres en Deventer heb ik zondag achter me gelaten. Het is echt super leuk om te merken (wat ik wel wist maar toch) dat er zulke leuke en lieve mensen om me heen zijn die heel erg meeleven. Wat een fijn weggaan maar ik besef me ook wat een warm nest ik achterlaat maar vooral ook waar ik weer naar terug kan komen. :) Dank jullie wel!

Nog een paar dagen en dan gaat het avontuur echt beginnen! Zondag ochtend vlieg ik van Amsterdam, via Frankfurt, Seattle en met ALASKA AIRLINES naar Fair Banks in Alaskaaaaaah!

Tot dan! x

P.S. Alleen mijn autosleutel nog inleveren... :)

  • 02 Augustus 2017 - 19:24

    Mariëlle Berendsen:

    Lieve Mieke, aangezien je zelf zo'n geweldige meid bent heb je mensen om je heen verzameld die om je geven. Je krijgt wat je verdient! Succes de aankomende dagen en ik wens je alvast een goede vlucht zondag! Ik vertrek vannacht maar niet voor zo/n lange tijd als jij hahaha. Ik blijf je trouw volgen hoor! Groetjes Mariëlle xxx

  • 02 Augustus 2017 - 19:43

    Frans En Toos:

    Dag Mieke. Vanuit Silvolde wensen we je heel, heel veel plezier met je wereldreis. We zullen je zeker volgen en genieten van je reisverslag. We wensen je het allerbeste. Liefs Frans en Toos en de andere Sprenkeltjes.

  • 02 Augustus 2017 - 19:53

    José:

    Jee Miek, als ik je verhaaltje zo lees krijg ik gewoon kippenvel. Wat een avontuur ga je tegemoet. Heel mooi en fijn om te lezen dat je er zo'n zin in hebt. En daar gaat het tenslotte om. Alvast een hele goeie reis en ik kijk uit naar je belevenissen.
    knuffel
    José

  • 02 Augustus 2017 - 20:12

    Karin:

    Woohoo! Bijna bijna bijna zover! Succes met de laatste voorbereidingen en ik zie je zaterdag!

  • 02 Augustus 2017 - 20:25

    Tamara:

    Lieve Mieke
    Een hele goede vlucht en een wereldse reis gewenst. Hennig an en ik blijf je natuurlijk volgen. Lfs Tamara

  • 02 Augustus 2017 - 20:36

    Mirthe:

    Helemaal vrij om te gaan en staan waar je wilt! Echt het fijnste gevoel wat er is. Lekker van genieten! Ik ga je volgen... Goede reis

  • 02 Augustus 2017 - 20:38

    Mirthe:

    Hmm hij stuurde het laatste stukje niet omdat ik een smiley deed. Goede reis en heel veel plezier!!! Xx Mirthe

  • 02 Augustus 2017 - 21:26

    Marlene:

    Hè Mieke ,eindelijk is het dan zo ver. Ik wens je een super reis toe. Wat een ervaring . Ben nu al benieuwd naar al die mooie foto's . Ik ga je zeker volgen. Lfs Marlene

  • 03 Augustus 2017 - 08:40

    Monique:

    Lieve mieke,

    Heel veel plezier! Maak er een reis van om nooit te vergeten!
    Geniet! Geniet!!!

    Liefs monique

  • 03 Augustus 2017 - 10:19

    Lyda:

    Heel veel plezier op je wereldreis. Geniet ervan en doe veel ervaringen op. Denk af en toe aan ons in Nederland. Geniet nu nog even van de mensen om je heen en het Nederlandse weer. Goede vlucht!

  • 04 Augustus 2017 - 09:55

    Netty:

    Lieve buurvrouw, een hele mooie avontuurlijk reis. Geniet ervan

  • 05 Augustus 2017 - 15:10

    Petra:

    Nou Mieke... eindelijk is het zover. Hier heb je je al zo lang op verheugd. Ik wens je een superjaar met heel veel mooie ervaringen. En ik denk steeds aan het liedje "ik neem je mee, ik neem je mee op reis"Want zo voelt het ook een beetje. Dat je ons meeneemt op zo'n mooie reis. Veel plezier!

  • 05 Augustus 2017 - 18:20

    Christien:

    He Mieke,
    Vanuit de USA wensen wij jou een supermooie en onvergetelijke reis toe!
    Geniet van elk moment!
    Liefs Erik en Christien

  • 05 Augustus 2017 - 18:20

    Christien:

    He Mieke,
    Vanuit de USA wensen wij jou een supermooie en onvergetelijke reis toe!
    Geniet van elk moment!
    Liefs Erik en Christien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Zelhem

Mieke

Ik ga een reis maken van Fairbanks Alaska naar Vuurland in Argentinie. Oftewel THE PANAM... als je het leuk vindt kun je hier me een beetje volgen :)

Actief sinds 04 Juni 2017
Verslag gelezen: 835
Totaal aantal bezoekers 52456

Voorgaande reizen:

06 Augustus 2017 - 01 Augustus 2018

Panam

Landen bezocht: